AZ 58. GRAMMY | FELLÉPŐK

Eljött ez a nap is, ma (pontosabban helyi idő szerint már holnap) hajnalban megtudhatjuk, hogy kiket is díjaztak a 2016-os Grammy-díjátadó gálán. Nem csak azért lesz érdemes nyomon követnünk az eseményeket, hogy megtudjuk, kik is lettek gazdagabbak az ikonikus szobrocskával, hanem azért is, mert jobbnál-jobb fellépőkkel fognak elkényeztetni minket az este folyamán. A Grammy hivatalos honlapján már egy ideje csepegteti a fellépők nevét, most pedig végre olvashatjuk a teljes listát is.

Az estet Taylor Swift produkciója fogja megnyitni, amiben egészen biztos vagyok, hogy lenyűgöző lesz. De Talyor mellett fellép majd még Lady Gaga is, akitől egy különleges produkcióra számíthatunk David Bowie emlékére. 


Az est fellépői közül gondolom sokan kíváncsiak Adele előadására is, valamint én személy szerint alig várom, hogy láthassam/hallhassam az általam nagy díj-várományos James Bay előadását is (itt írtam arról, hogy én kiket tartok esélyesnek a szobrocskákra, Jamesnek több díjat is jósoltam), aki Tori Kellyvel fog kiegészülni az este erejéig. De nem csak az ő társulásuk ígérkezik izgalmasnak. Egészen biztosan érdekes produkciót fogunk látni Luke Bryan, John Legend, Demi Lovato, Meghan Trainor és Lionel Richie közös alakításában is. Továbbá Ellie Goulding is társul Andra Dayel, de a szólóban fellépő előadók között is olyan nevek szerepelnek, mint Rihanna, Kendrick Lamar vagy a The Weeknd, így egészen biztosan nem fogunk unatkozni.

Megjegyzések

  1. Én is hihetetlenül várom, hogy hallhassam James Bay előadását, elképesztő hangja van, és nagyon megérdemelné a győzelmet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már csak pár óra és kiderül. :) Én is nagyon szorítok neki, igazán megérdemelné.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése