A ZENÉS TAG


Több külföldi youtubernél is láttam a "The Music TAG"-et, sőt annak többféle kérdéssoros változatát is. Úgy gondoltam, hogy lefordítom / kicsit összemixelem a szimpatikus kérdéseket a TAG-ből, hiszen itthon még egy blogon sem láttam ezt a kis kérdéssort. Ha van kedvetek, nyugodtan töltsétek ki ti is, írjátok meg hozzászólásban, vagy linkeljétek a blogotokat. Kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is! :)









1. Jelenlegi kedvenc együttes/zenész? 
Kezdjük is a sor a legnehezebb kérdéssel... :) Nagyon sok kedvencem van, de jelenleg legtöbbet talán az Imagine Dragons új lemeze pörög, ezért őket mondanám.

2. Melyik dalt hallgattad legutoljára? 
Meghan Trainor - Dear Future Husband

3. Mi van a CD lejátszódban jelenleg?
A kocsiban a OneRepublic Native című lemeze, "hagyományos" lejátszóm pedig nincs, de Spotify-n jelenleg Georog Ezra Cassy O' című EP-je.

4. Mi volt a legjobb koncert, amin valaha voltál?
Egyértelműen a tavalyi, bécsi OneRepublic koncert. Élőben verhetetlenek a srácok, muszáj őket legalább egyszer megnézni, ha lehetőségetek van rá (nemsokára jönnek!).

5. Zenész, akivel szívesen lógnál egy napig?
Uuuuu, ez nagyon nehéz, mert nagyok sok mindenkit tudnék említeni.... :) Mindig is érdekeltek a turnék világa, nagyon szívesen elmennék egy 1-2 hétre egy együttes pl. egy európai turnéjára, mondjuk a TheScript-el, vagy a OneRepublic-kal, vagy az Imagine Dragonssal, vagy vagy.... oké. :D Szóval, ha csak egy személyt kellene választani és egy nap "csak", akkor mondjuk szívesen leülnék egy csajos csevejre egy kávé mellett Taylor Swift-el. De szívesen ülnék le beszélgetni Macklemore-ral is, nagyon különleges, intelligens embernek tartom, biztosan nagyon érdekes lenne.

6. Öt kedvenc albumod neve?
OneRepublic - Native
The Script - #3
Boyce Avenue - All We Have Left
Taylor Swift - RED
Imagine Dragons - Night Visions



7. Kedvenc filmzene albumod?
Igaz, hogy musical, de egyértelműen a Nyomorultak. Azt hiszem ehhez nem kell semmit sem hozzáfűzni. Vagyis de: ha még nem láttátok a filmet, akkor nyomás beszerezni és megnézni (papírzsepiket készítsetek hozzá).

8. Három legtöbbet játszott dal az Itunes-odon?
Nincs Itunes fiókom, de a telefonomon a legtöbbet játszott az Imagine Dragonstól az It's Time, Taylor Swifttől a Style végül pedig Ed Sheerantől a Thinking Out Loud.

9. Ki a legalulértékeltebb előadó véleményed szerint?
Rengeteg alulértékelt előadó van, sajnos. Mindenképpen nagyobb figyelmet érdemelne szerintem például a The Lumineers, Georg Ezra, vagy rengeteg tehetséges "youtubeos" zenész is van, akik nem kapnak elég nagy figyelmet, mint például a Boyce Avenue.

10. Mi a kedvenc dalszöveged? 
 OneRepublic - Come Home




Most ti jöttök! Bátran töltsétek ki a TAG-et, ha kedvet éreztek hozzá! :)

Megjegyzések

  1. Ez tök jó, majd szerintem én is kitöltögetem. :) Amúgy az egész blogod jó nagyon, fel is iratkoztam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Köszönöm, örülök, hogy tetszik! Mindenképp küld el a linket, ha kitöltötted, kíváncsi vagyok a válaszaidra. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése