AZ 58. GRAMMY | JELÖLTEK - SZEMÉLYES KEDVENCEK

A Grammy hivatalos oldalára ellátogatva tudatosult bennem, hogy pontosan 10 nap múlva itt van az év legrangosabb és sokak által legjobban várt zenei eseménye, a Grammy-díjátadó gála. 
A mai bejegyzésben az általam legjobban várt kategóriákat tekintem át, s osztom meg veletek, hogy kik is az én kedvenceim idén.


Record of the year (Az év kislemeze)
Az öt jelölt dal közül igazából 3 is nagy kedvencem, így nagyon nehéz a döntés, azonban én talán mégis az Uptown Funknak adnám ezt a díjat.

Album of the year (Az év lemeze)
Szintén nagyon erősnek tartom a mezőnyt, azonban itt egyértelműen Taylor Swift lemeze a kedvencem, így személyes elfogultság ide vagy oda, számomra egyértelműen az 1989 a 2015-ös év albuma. 

Song of the year (Az év dala)
Az öt jelöltből megint csak 3 nagy kedvencem, de újra hallgatva az érzelmeim befolyásoló erejére, számomra a See You Again az év dala.  

Best new artist (Legjobb új előadó)
Nagyon izgalmas kategória, minden évben ez a kedvencem, remek látni, hogy mennyi tehetséges új zenész van évről évre. Én személy szerint régebben is kedveltem James Bay zenéjét, bár nem követtem nyomon karrierjét. Chaos And The Calm című korongjával azonban abszolút levett a lábamról, hihetetlenül tehetséges zenésznek tartom, kifinomult zenei ízléssel. Nem is kérdés, hogy nálam James Bay nyert. 

Best pop solo performance (Legjobb szóló pop előadás)
Már 1 díjat odaítéltem Taylor Swiftnek, itt jön a második. Ha megérzéseim nem csalnak, akkor a gálán is tarolni fog. 

Best pop duo/group performance (Legjobb pop duó/csoportos előadás) 
Huuu, talán a legnehezebb kategória. Igazából maximálisan megérdemli mind az öt jelölt, ha arra gondolok, hogy Bruno Mars-ék nyernek, akkor elégedetten bólogatok, ugyanígy ha arra gondolok, hogy Taylor vagy a másik három jelölt. Ha választanom kellene, akkor én mégis a Marron5-nak adnám ezt a díjat, nem lehet nem szeretni Sugar című dalukat. 

Best pop vocal album (Legjobb pop album)
Mondtam, hogy nálam tarol idén Taylor Swift, ez a 3. szobrocska, amit én személy szerint neki adnék.  

 Best rock song (Legjobb rock dal)
Őszintén szólva számomra meglepő, hogy a dal, aminek adom ezt a díjat jelölve lett ebben a kategóriában - legalább is én nem számítottam rá -, azonban nagyon örülök neki: James Bay - Hold Back The River.

Best rock album (Legjobb rock album)
És akkor még egyszer (vagyis most már nálam harmadszor) James Bay és a már dicsért Chaos And The Calm. Szerintem zseniális. Bár nagy esélyt látok arra, hogy a Muse elrabolja ezt a díjat James elől. 

Best R&B song (Legjobb R&B dal)
A The Weekend töretlen népszerűségnek örvend. Bár az én szívemet még nem sikerült 100%-osan meghódítania, ezt a díjat mégis az Earnd It című dalnak adnám. 


Nos, ők lennének az én kedvenceim idén. Ahogy a fenti kis összegzésből is látható, az én várakozásaim szerint Taylor Swift és James Bay is tarolni fog az idei gálán. Természetesen a többi kategória is izgalmasnak ígérkezik (az összes, 83 kategória jelöltjeit a Grammy oldalán tudjátok megtekinteni), én személy szerint nagyon várom az idei Grammyt!



Megjegyzések