A BBC RADIO 1 LEGJAVA - LIVE LOUNGE | KEDVENC PILLANATOK



Hatalmas rajongója vagyon a brit BBC rádiónak, amiért a meghívott vendégeket felkérik egy-egy feldolgozás előadására is. Nagyon szeretem ezeket a feldolgozásokat hallgatni, imádom, hogy nem csak felénekli az előadók az eredeti dalt, hanem teljes mértékben a saját képükre formálják azt. Ha esetleg még nem hallottatok a BBC rádió e kis sorozatáról, akkor mindenképpen nyomás a YouTube és mazsolázgassatok, igazi kincsekre lehet bukkanni! Nekem rengeteg kedvencem van a feldolgozások közt, de megpróbáltam emberi mennyiségre sűríteni a videó áradatot, így a mai bejegyzésemben 10 kedvenc feldolgozásomat mutatom meg nektek. 

1. Olly Murs – Can’t Stop The Feeling! (Justin Timberlake feldolgozás)
Régóta nagy tisztelője vagyok Justin Timberlake munkásságának, ez a dal pedig szinte rögtön a kedvencemmé vált. Ha elkezdi az ember hallgatni, egész biztos, hogy jobb kedvre derül. Olly Murshöz szerintem nagyon passzol ez a szám a maga kis vidám hangulatával.



2. Ella Henderson – Hold Back The River (James Bay feldolgozás)
Szintén egy olyan párosítás, ahol az eredeti dalnak is nagy rajongója vagyok, valamint a feldolgozónak is. Ella zseniális énekesnő, szerintem bármit el tud énekelni – ezt bizonyítja ez a feldolgozás is. 



3. OneRepublic – Love Me Again (John Newman feldolgozás)
A OneRepublic már többször is vendég volt a műsorban, legutóbb például Adele új dalát dolgozták át, így igencsak nehéz volt a választás. Végül mégis John Newman dalát tettem ide, hihetetlen milyen erő és energia árad ebből a feldolgozásból.



4. Little Mix – Dance With Somebody (Jason Derulo, Whitney Houston mashup)
Nem igazán követem a Little Mix pályáját, ezzel a mashuppal azonban lehengereltek – ezek a lányok remekül tudnak énekelni! 



5. Imagine Dragons – Blank Space (Taylor Swift, Ben E King mashup)
Nagyon, nagyon más lett, mint az eredeti dal. Igazából attól is más, mint amit az Imagine Dragonstól megszokhattunk. Mégis remekül illik hozzájuk, remek mashup született a két dal furcsa találkozásából.



6. Jessie J – I Know You Were Trouble (Taylor Swift cover)
Újabb Taylor Swift feldolgozás, ezúttal Jessie J-től. Ezért is szeretem ezt a BBC-s sorozatot: sosem gondoltam volna, hogy Jessie J stílusához passzolhat egy Taylor Swift dal, mégis szuper végeredmény kerekedett ki a dologból. 



7. One Direction – Torn (Natalie Imbruglia feldolgozás)
Ha jól tudom, akkor az X Factorban is felcsendült ez a dal a fiúk előadásában. Nem mondom, hogy a világon én vagyok a legnagyobb rajongójuk, azonban ez a feldolgozás jól sikerült és pont.


8. Taylor Swift – Riptide (Vance Joy feldolgozás)
Ha már két Taylor Swift feldolgozás is felkerült a listára, akkor egyértelműen itt van Taylor helye is. Vance Joy neve szerintem sokak számára ismeretlenül cseng, Taylor azonban tett róla, hogy közelebb hozza az emberekhez ezzel a feldolgozással.



9. Ed Sheeran – Take Me To Church (Hozier feldolgozás)
Ed is több remek feldolgozást bemutatott már a Live Lounge-ban, nekem ez az egyik nagy kedvencem tőle.



10. James Bay – FourFiveSeconds
James Bay azon kevés előadok közé tartozik, akik számomra a nagybetűs Zenészt jelentik. Azt hiszem, hogy ha meghallgatjuk ezt a feldolgozást, akkor érthetővé válik, miért gondolom így.



Ez lenne az én „top10” kedvencem a Live Lounge-ból. Ti hogy álltok ezzel a kis sorozattal, van kedvenc feldolgozásotok?

Megjegyzések