ŐSZI TAG

Nem tudom ki hogy van vele, én nagyon szeretem más bologgereknél olvasgatni a különböző tag-eket. Ezáltal picit jobban megismerhetjük az oldal mögött álló embert, kicsit emberibb, közelebbi lesz az egész blog. Ma én is egy ilyen tag-el készültem nektek (az eredeti tag ITT található), személyesebb hangvétel, őszi téma, de persze zenés kérdés is van ám benne! ;) 
Ha megtetszett a tag, töltsétek ki, várom a linkeket, kíváncsi vagyok a ti válaszaitokra is.

1. Mi a kedvenc őszi italod?
Nyáron valahogy hanyagolom a teázást, de ahogy picit hűvösebbek az esték, újra előkerülnek a kedvenc teáim. "Piros teák", málna és csipkebogyó minden mennyiségben jöhetnek.

 
2. Melyik kiegészítőre szavazol: sál, csizma vagy kesztyű?
Egyértelműen sál! Pontosabban sálak, már-már megszállott gyűjtő vagyok. :D Minden kabáthoz külön sál, az egészen vékony nyárias daraboktól a vastag téli kötött sálakig... ez szerintem már szerelem.
 
3. Milyen zenét hallgatsz legszívesebben ősszel?
Szeretem a hangulatomhoz választani a dalokat, ezt sokszor befolyásolja az időjárás is, így vannak tipikus őszi kedvenceim. Erről már készült egy bejegyzés a blogon, amit itt olvashattok. 
 
4. Milyen illatot, parfümöt használsz az évnek ebben az időszakában?
Örök kedvencem a Chloé Love, de ha hidegebbre fordul az idő szeretek melegebb, karakteresebb illatok után nyúlni. Ilyenkor gyakran fújom magamra a Beyoncétól a Heat-et.

5. Kedvenc gyertyaillatod ősszel?
Ha már elmúlt az indiánnyár és odakint hűvösebb van, akkor valamilyen melegebb illatok jöhetnek csak szóba nálam. Vanília, csoki, bogyós gyümölcsök, édes süti illatok.
 
6. Mit szeretsz leginkább az őszben?
Nehéz lenne egy dolgot kiemelni, nagyon szeretem az ősz hangulatát. Az indiánnyár csodás színeit, a még meleg levegőt, a szőlő édes illatát a levegőben, a fejünk fölött elhúzó vadludak vonulását. A hűvösebb idő könnyű záporait, az eső utáni levegő illatát, az első sétát a száraz avarban.

 
7. Kedvenc őszi smink?
Ősszel automatikusan melegebb árnyalatok után nyúlok. Bogyószínű ajakápolók, rúzsok, picit sötétebb pirosító és persze az elmaradhatatlan mélyfekete tusvonal ilyenkor is kötelező.

8. Mit vársz a legjobban az őszben? 
Kiskamasz korom óta minden évben megünnepeljük a Halloweent. Van, hogy barátokkal jövünk össze közös filmnézés, félelmetes sütit sütős estére, van hogy a családdal tököt faragunk - mindegyik variációt imádom és alig várom idén is. 

 



Megjegyzések