#WHERESTHELOVE

Az a generáció vagyok, aki még emlékszik a 2003-as The Black Eyed Peas Where Is The Love című dalra. Több, mint 10 év eltelt azóta, de a világ továbbra is azt kérdezi: hol a szeretet?

'If love and peace are so strong
Why are there pieces of love that don't belong?'

Mindenki úgy harcol egy jobb világért, ahogy tud. Én nem hiszek a fegyverekben, az agresszióban, az erőszakban, a háborúban, a félelemben. Én abban szeretnék hinni, hogy ha valaki felemeli a hangját egy jó ügy mellett, akkor lesz, aki meghallgatja, akit elgondolkodtatnak a szavai, s talán változást is hozhat. Biztosan vannak, akik kinevetik vagy egyenesen őrültnek tartják majd, én azonban rettentő nagy tiszteletet érzek. Tiszteletet és hálát érzek will.i.am iránt, amiért felemelte saját és társai hangját, s nekünk szegezték a kérdést: hol a szeretet? 



Nem vagyok naiv, tudom, hogy egy dal nem fogja megoldani a világ problémáit. De ha már csak annyit elér, hogy lesznek, akik legalább pár másodpercre megállnak és elgondolkodnak, már megérte.
Will.i.am a 2003-as slágerüket gondolta újra, az üzenet és a kérdés változatlan, most azonban a dal mögött rengeteg zenész felsorakozott, valamint egy alapítványt is létrehoztak. Az i.am.angel foundation egyik fő célja, hogy felhívja a figyelmet az oktatás fontosságára. Továbbá a közreműködő zenészek, valamint az Interscope Records a dalból befolyó teljes összeggel az alapítványt támogatják. 
Remélem sokaknál célba ér a dal üzenete. Ne féljetek hallatni a hangotokat.

 "Scream from the tallest mountain. Care like your freedom depends on it. 
Pay attention like that is at risk." - will.i.am

Megjegyzések

  1. Imádtam ezt a bejegyzést! Nagyon szerettem régen a The Black Eyed Peas-t és imádtam ezt a dalukat is, mint az összes többit is :D Meg persze a mostani is eléggé bejött...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki, hogy tetszett! :)
      Szerintem is nagyon jól sikerült ez a kis remake, jó újra hallani őket együtt. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése